Sharing is Caring
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

3 razloga zašto početi vježbati

Ako vam savršeno oblikovano tijelo naše trenerice ili ‘six pack’ na trbuhu našeg trenera nije dovoljan razlog da se pokrenete, možda biste motivaciju trebali potražiti u osjećaju jutarnjeg buđenja sa zadovoljstvom, odmorni i bez bolova.

Kako bih vas potaknula da zavolite tjelovježbu i s uzbuđenjem pristupite baš svakom treningu, čak i onda kada biste cijeli dan najradije proveli na kauču, istaknut ću tri sjajna razloga zašto valja redovito trenirati.

1. Bezbrižno uživanje u hrani

Maštate li o bezbrižnom konzumiranju obroka bez odricanja i brojanja kalorija, čarobna formula glasi – potrošite više nego što unosite! Na ovaj način većina naših klijentica željno iščekuje trening jer, primjerice, ponedjeljkom trošimo kalorije od vikenda. Sve ide po dogovoru, a prvi rezultati najbolja su motivacija za nastavak.

2. Pravilno držanje

Ravna leđa također mogu i moraju biti jedan od motivatora. Osim što čini čuda za izgled cijelog tijela, pravilno držanje potiče rast samopouzdanja i umanjuje rizik od pojave bolova u leđima. Usto, osobama koje ‘drže’ ramena dolje, a prsa vani automatski i trbuh izgleda ravnije.

3. Poboljšanje zdravlja cijelog tijela

Pored svega navedenog, zdravlje bi trebalo biti i ostati najvažniji izvor motivacije za trening. Brojna istraživanja dokazala su tjelovježba povoljno utječe na imunološki sustav, hormonalni balans, krvni tlak i mentalno zdravlje. Sigurna sam da će se svatko složiti kako su ovo i više nego dobri razlozi da što prije

Cijeli tekst pročitajte ovdje.

Komenatri objave
3 razloga zašto početi vježbati

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *